ایرانی‌ها این‌گونه زیر باران بلگراد شاد شدند

زیرگیری ناب ایرانی

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان

ببینید | محمدیان پنجم شد

محمدحسین محمدیان به مقام پنجم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان رسید.
کد خبر: ۱۳۸۰۷۴۳
تعداد بازدید : 45

به گزارش جام جم آنلاین، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان با برگزاری دیدار‌های رده بندی و فینال اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان امشب (یکشنبه) به پایان می‌رسد که محمدحسین محمدیان به عنوان پنجم وزن ۹۷ کیلوگرم رسید.

بر همین اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر ساموئل شرر از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۵ ماگامد زاخاریف از اوکراین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

محمدیان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت.

وی در این دیدار مقابل ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب و پنجم شد.

به این ترتیب، تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان رقابت‌های جهانی صربستان، با ۲ مدال طلای رحمان عموزاد خلیلی در ۶۵ و کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۳ مدال نقره رضا اطری در ۶۱، محمد نخودی در ۷۹ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و ۲ مدال برنز یونس امامی در ۷۴ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و کسب عنوان نایب قهرمانی جهان، به کار خود پایان داد.

علیرضا سرلک نیز در وزن ۵۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت و امیرمحمد یزدانی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم طبق اعلام کادر فنی به سر وزن نرسید و حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد.

تیم ملی کشتی آزاد آمریکا نیز در غیاب روسیه عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها